Ibland tröttnar man

Jag är så trött på min design så jag tänkte att jag skulle göra en ny, en juldesign faktiskt, men jag satt i flera timmar igår och inget blev bra och jag hade inte någon som helst fantasi. Så jag lånar en design så länge. Det är faktiskt riktigt smidigt att det finns färdiga designer när man vill ha en ny design men hjärnan inte samarbetar.

Mina bröst är fortfarande ömma, vilket visar att jag fortfarande har ägglossning. Nu har vi iallafall haft sex minst varannan dag och jag hoppas ju att det tar sig denna gången. Jag försöker att inte tänka för mycket på det, men det som är skönt är att jag tänker positiva tankar. Inte negativa. Jag känner en positiv stress, inte en negativ. Och DET gör att allting känns så otroligt mycket lättare. Jag kan fortfarande inte tro att jag mår så här bra redan, det är helt otroligt!


Kommentarer
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Jag håller tummarna :)

2010-11-15 @ 12:29:04
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0