Hittat lusten igen

Min sambo kan inte förstå alls varifrån min sexdrift kommer ifrån *haha*. Jag kan inte hjälpa att jag ler lite åt situationen. Han vet inte att jag har ägglossning (och jag är ju inte 100 på det heller) men symtomen jag alltid har haft vid ägglossning finns där. Jag vill inte sätta press på honom så jag säger bara att min sexlust har nog kommit igång ordentligt på grund av att jag börjar må bättre, och han håller med. Så vi fortsätter på den banan ;) Att sexlusten är igång på riktigt beror ju inte heller bara på ägglossningen, vi har ju verkligen fått lusten tillbaka båda två sen jag överraskade honom med lite sexiga underkläder och kama sutra spelet. En ny tändning i förhållandet kan man säga! Jag är bara förvånad att jag vågade genomföra det, men det har verkligen hjälpt oss båda att hitta lusten igen.


Kommentarer
Postat av: en kärlekssaga; unga föräldrar.

haha påminn mig inte, då flyttar ju ut! :P

2010-11-14 @ 11:15:01
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: M

Varför skulle du inte ha vågat genomföra det ?

2010-11-14 @ 11:24:16
Postat av: Sandra - blivande mamma 2011

Jag är inte så insatt i det där, det kan användas både för att förhindra mens och för att göra en regelbunden om du söker på google så kommer det upp många trådar om just detta.



Hittade en här: http://www.minbebis.com/forum/provera-pergotime-34588.html men finns en hel del att söka på.

2010-11-14 @ 11:29:55
URL: http://snartenliten.blogg.se/
Postat av: M

Jag trodde det framgick ganska bra vad som pågår? Jag är förkyld och har så svinigt ont i halsen och David kan inte sova... vi fungerar uppenbarligen inte som vi ska ?

2010-11-14 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0