Pergotime

Jag läste om någonting som heter pergotime på internet. Det är tydligen något ägglossningspreparat som sätter igång ägglossningen alltså. Kanske kan vara värt för mig som har ägglossning var 3e månad? Det fanns en del biverkningar som oroar mig bara. Var inne på något forum och en del hade inga biverkningar alls och var gravida, medans vissa hade några få biverkningar. Det finns en som skrämmer mig, 1 av 10 drabbas av flerbarns graviditet, alltså tvillingar eller tom trillingar. annars brukar siffran ligga på 1 av 100! Men det är ju ett billigt pris egentligen för att få ett (eller flera) barn. Det kan ju vara värt att kolla upp efter sommaren om det inte har hänt något innan dess. Allt jag kan göra nu är att vänta, hoppas, drömma och önska fram till augusti då jag beräknar att min ägglossning kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0