River upp såren..

Har suttit lite på internet och kolla på olika saker såsom skötbord, barnvagn, kläder, inredning och leksaker. Och visst bubblar det upp en massa känslor, mest jobbiga. Men jag får skylla mig själv. När jag äntligen kunnat koppla bort just dessa känslor så drar jag ju bara upp såren igen. Det är väl detta som kallas längtan antar jag. Men vår tid kommer, jag börjar äntligen få ordning på allt med ekonomi och jag har ju fått jobb nu. Jag är ju till och med inköpsansvarig nu så jag blir nog kvar ett tag till :) Men ändå, det finns så mycket som jag skulle vilja köpa men jag vill ju inte köpa någonting innan jag är gravid. det är ju tjusningen med att få vara gravid, att köpa in en massa nytt till barnet, planera och fixa och dona under de 9 månaderna man bär på det där lilla knytet. Så jag får försöka hålla mig, tills den dagen kommer för oss, om den nu kommer det vill säga. Jag har fortfarande inställningen att vi kommer bli ett IVF par, men så länge jag kan bli gravid så är jag nöjd. Det är ju det fina med att skaffa barn, väntan och längtan, sparkarna, namndiskussionerna, shoppingen, gissningarna om könet, osv. Jag hoppas verkligen att vi står näst på tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0