Olika dagar

Idag har det varit en sådan där dag då man har fullt upp hela dagen. Men även tankemässigt har det varit fullt upp. Jag sa till min sambo idag i bilen " jag vill så gärna ha en bebis, det gör så ont" och så kom tårarna. Han vet sa han, och tittade mig i ögona och gav mig en puss, "det kommer, det kommer ska du se" sa han. Tårarna ville inte sluta, det gör så ont ibland. Jag kan inte kolla på min väns bilder på sin nyfödda flicka utan att det svider. Det är så fruktansvärt jobbigt sådana här dagar så jag kan inte. Men det är så bara och det får min nyblivna mamma vän och även min nuvarande gravida vän förstå. Vilket jag vet att dem gör. Och vissa dagar är jag jätteglad för deras skull, men jag är dålig på att visa det. Tyvärr, men jag försöker visa mitt stöd, jag försöker verkligen visa lyckan för deras skull, men det vill inte alltid visa sig. Speciellt inte sådana här dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0