"Moster"

Igår fick en av mina bästa vänner sin efterlängtade lilla bebis. 6 veckor för tidigt födde hon en liten flicka på 2828 gram. Det konstiga är att jag är super glad och kan inte sluta le när jag tänker på det. Jag som har haft så svårt för att glädjas med mina vänner under deras graviditeter! Men det kanske är att jag blir denna lilla flickas "moster". Skulle blivit gudmor men dem har bestämt sig för att inte döpa sin dotter så då får flickan kalla mig moster, det har vi kommit överens om ^^ Det känns jättekonstigt att jag är så glad för henne, men självklart är jag glad för att jag känner just lycka för henne. Men nu väntar jag och längtar så fruktansvärt tills det är min tur. Jag tycker faktiskt att det är vår tur nu. Vi har väntat tillräckligt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0