Måste träffa rätt

Imorse trodde jag mensen kom, men det var bara vanlig flytning. Jag börjar förstå varför min mage har varit svullen denna veckan, just det ägglossning. Och just denna veckan har sambon och jag inte haft varken tid eller ork för att "mysa". Det har varit så himla mycket denna veckan med jobb, tankar och annat runt omkring. Så det var väl ägget som stöttes ut imorse. Men illamåendet är kvar. Jag ska lägga om min kost litegranna från och med imorgon. Ska försöka börja äta oftare men mindre bland annat. Så kanske illamåendet försvinner så småningom. Har slarvat lite med maten så kan ju vara därför. Jag kan inte beskriva hur trött jag blir på min kropp och på mig själv. egentligen skulle vi ha sex varje dag i flera veckor för någon gång måste vi ju träffa rätt. Problemet är att vi jobbar långa dagar båda två och är hemma sent och då blir det middag och sen sängen nästan direkt. Ingen av oss har orken. Men någon dag träffar vi rätt, vi bara måste det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0