Läkarbesök

Som sagt, testet var negativt imorse men läkaren lyckades ingiva hopp (som jag egentligen ville bli av med). Hon sa att det troligtvis var för tidigt att se på dem testena man köper på apoteket. För skulle jag vara gravid nu så är jag i vecka 2 om vi räknat rätt. Så ska ta ett nytt test om ca 3 veckor och är det fortfarande negativt och mitt illamående är kvar så måste vi undersöka kroppen närmare. Något är fel det känner jag. Illamående, trötthet,  ständig huvudvärk och yrsel är vardagsmat just nu. Uppsvullen mage har jag också, gaser och hicka är också dagsrutiner som återkommer hela dagarna. Inte roligt alls. Något är fel, så mycket vet jag. Återstår att se om det är för att det växer något litet liv i mig eller om det är något annat. Men det är bara att hålla ut ett par veckor till och se. Ska ju också tillbaka för att skära bort några leverfläckar.. Oroväckande faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0