Kunna gå tillbaka och se

Jag började för några veckor sedan att skriva dagbok igen, jag har skrivit dagbok sen jag lärde mig skriva typ och där skriver jag till mitt barn, som inte finns fysiskt men psykiskt. varför jag gör detta? Jo för att när jag väl blir gravid och när jag får mitt önskade barn så kan jag läsa för henne eller honom hur mamma och pappa verkligen försökte och önskade, och längtade efter henne eller honom. Men även för att jag ska få se att det var värt mödan, att det var värt dem där tårarna, väntan och dem där tunga tankarna och dagarna. För i slutändan, det enda jag vill är att få min egna lilla familj.. Det har varit min dröm i många år, jag väntade bara på den rätte att dela resten av livet med och jag har funnit honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0