Håller alla fingrar och tår

När jag åt ppiller hade jag aldrig några pms besvär, aldrig någon mensvärk, ingenting sånt. Nu när jag slutat med dem så har jag några symtom vid ägglossning såsom smärta under magen, jätteömma bröstvårtor och mycket flytningar. Och det har jag haft i cirka i en vecka nu, så därför har vi "myst" hela 4 dagar i rad och idag är inte mina bröst lika ömma längre vilket betyder att ägglossningen är över och vi håller alla fingrar och tår för att ett litet knyte snart kommer börja växa i mig..


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller fingrar och tår så hårt att jag är alldeles ihopkrullad !

2010-06-25 @ 09:43:28
Postat av: Floosan

här får ni några extra tummar =)

2010-06-25 @ 21:34:39
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Snart en liten - Vi blir föräldrar i Mars 2011

Håller tummarna för er!! Tycker det är på tiden att ni får erat plus nu!

2010-06-27 @ 14:39:39
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0