Det magiska ordet

Min vän har fött en liten dotter, supersöt är hon! Men det svider så i mig när jag tittar på bilderna, speciellt familjebilderna. Jag kan inte rå för att det rinner tårar nerför kinderna. För det gör så ont, så ont. Jag upprepar detta hela tiden men det gör så förbannat ont. Inte för att jag är avundsjuk, utan för att jag så gärna vill ha det där dem har nu. En liten bebis, deras allt, deras egna lilla familj. Det ligger mig så nära om hjärtat. Att få bilda min egen lilla familj. Det är det livet går ut på. Mitt liv som mamma. Tänk den dagen då jag kan kalla mig själv för mamma, jag kommer aldrig tröttna på att höra mitt barn kalla mig mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0