Värt ett försök

Jag har surfat runt lite på olika hemsidor nu på morgonen då jag vaknade klarvaken för 1 timma sen! Och hamnade på ett forum på någon mamma sida. Där var det en kvinna som frågade efter tips för att kunna bli gravid. Det som jag fastnade för mest var samma tips som många gav henne " försök planera in en tex en resa i vinter, eller kolla runt på hus, skaffa en hobby osv" Och precis detta ska jag försöka göra! Jag och sambon har ju redan börjat kika lite på hus, men jag ska sälja min bil först för att bli av med lite gamla skulder på min gamla lägenhet. Vi behöver inte två bilar just nu ändå. Och sen kanske vi kan ta ett nytt lån tillsammans och faktiskt köpa oss ett hus, vilket kanske hjälper oss att bli gravida då vi kan planera flytten, handla nya fina grejjer på Ikea och planera vårt hus istället för att "stressa" med barn :) Jag vet inte riktigt, men jag tycker det låter rätt bra, att lägga fokus på att hitta det perfekta huset, och även en planerad mallorca resa i september :)

Kommentarer
Postat av: nathalie - gravid vecka 36

Förstår dig att det är jobbigt! Men låt det ta sin tid och försök att inte stressa upp dig, det blir bara jobbigare för dig då.



Ligg upp mer hela rumpan och ha MYCKET SEX =) det blir din tur snart för en liten bebis!

2010-07-07 @ 07:45:44
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig!

Du får försöka att inte tänka på det så mycket, även fast det är svårt. Har ni varit hos en läkare å kollat vad det beror på? Kanske är det bara de att ni vill det fööör mkt, man har ju hört talas om dom som inte kan bli gravida pga. det.

Jag förstår att du blir besviken varje gång lingonveckan dyker upp, det är ju som ett hugg i ryggen. Men det kommer säkert ordna sig framöver ska du se, jag håller tummarna för dig! Kramar

2010-07-07 @ 13:42:20
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0