Funderingar, är jag knasig?

Just nu händer det inte så mycket på barnfronten. Jag och sambon har börjat fundera allt mer på det här och det verkar inte vara våran tur just nu. Kanske borde vi prioritera oss själva just nu och göra sådant som vi inte kan sen när det väl blir dags? Vi har bland annat börjat titta och spara till en resa i höst. 2 veckor i thailand skulle inte skada efter den här sommaren då vi har jobbat ihjäl oss rent ut sagt. Ingen semester här inte. Sen skulle jag verkligen vilja hinna spara ihop lite mer pengar så när vi väl får ett plus så vill jag verkligen kunna köpa allt som jag hittar, tex en barnvagn, en spjälsäng, mina första år bok, kläder och leksaker och allt som hör till.

Det kanske är som alla säger, om man inte stressar och försöker att lägga sin energi på något annat så kommer det snabbare. Jag vet inte om det är så men det kanske är värt ett försök? Slappna av, njuta av livet som det är just nu och det som sker det sker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0