ÄLtest

Enligt olika ägglossningsuträkningar så ska jag ha ägglossning nu mellan lördag den 17e och torsdag den 22e juli. Så på lördag morgon innan jag tar mig till jobbet ska jag prova dem här ägglossningstestena. Hoppas dem ger utslag, vilket inte bara säger mig att det är dags för barnverkstan, utan visar också att min mens börjar bli regelbunden! Och inom loppet av en månad kanske, bara kanske så väntar jag en pytte. Men jag har några små knep för att inte tänka för mycket på det. Jag försöker att sysselsätta mig så mycket det bara går. Tittar runt lite på hus, träffar vänner, läser böcker (inga barnböcker!) osv. Allt för att inte kunna hoppas, tänka eller längta för mycket. Jag måste börja tänka att allting har sin tid. Vår tid kommer, förr eller senare. Nu riktar vi in oss på lördag och håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Svar: Hej! Tack så jätte mycket för din kommentar! Jag ska verkligen ta til mig det du skrev och tror inte på dieter typ pulver och sånt. Jag provar så slutar liksom. Går upp ett kg ner två upp tre så fortsätter det. Jag gick upp 23 kg på mindre än ett halvår (innan jag blev gravid) och har stannat där. Gick ner lite under graviditeten men det som är kvar har fastnat. Vil inte ens se mig i spegeln för det är inte jag liksom. Hoppas du får dig en liten bebis snart! Håller alla mina 4 tummar. Alla förtjänar ett sånt här litet glädjepaket! Kram

2010-07-15 @ 22:42:50
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Snart en liten - Vi blir föräldrar i Mars 2011

Jag håller tummarna att det tar sig denna gång! Och att du får din äl som det är tänkt :)

2010-07-16 @ 14:24:59
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0