Ladda upp ordentligt

Jag ligger här hemma hos min mamma och slappnar av på soffan hela dagen idag, och tänkte bara uppdatera och skriva att jag har det bra. Det är så skönt att vara hemma igen. Här slappnar jag av på ett helt annat sätt än hemma i Örebro. Där är det alltid något som MÅSTE göras, här kan allt vänta. Och det är så skönt att för första gången på 1 år kunna slappna av och bara göra ingenting. Jag har det bra och jag kan göra det jag tycker om, såsom att laga mat, ta långa promenader och njuta av sällskapet av min familj. Jag laddar helt enkelt upp batterierna ordentligt! :)


Kommentarer
Postat av: Rulltan

Hej! skönt att du kan ladda upp ordentligt, önskar jag hade en sån familj man kunde åka till för att ladda upp.... men tyvärr är de bara dränerande att vara med dem.



Kram på dig!

2010-12-07 @ 17:05:01
URL: http://miiiraklet.blogspot.com/
Postat av: Louise

Har precis hittat in till din blogg och vill bara önska dig lycka till med allt! :)

2010-12-08 @ 17:35:08
URL: http://louiselindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0