Kärlek till er!

Tidigt imorgon bitti åker jag hem till min familj 23 mil härifrån och stannar där hela nästa vecka för att slappna av litegranna och få stöttning av min familj. Nästa vecka vill jag bara vila upp mig och vila mig från internet framför allt.. Det har varit långa tuffa månader och nu speciellt behöver jag bara få vara med min familj och slappna av.. Hoppas ni alla förstår detta!

Men ni ska också få en jättekram alla ni som har skrivit och stöttat mig med era vackra ord, det betyder så mycket för mig att ni finns här. Jag återkommer när jag har landat och står med två ben på jorden, just nu vet jag inte hur jag ska klara av att hantera allting.. Ta hand om er så länge allihopa! 

                                  


Kommentarer
Postat av: Sofie

=( Det är orättvist.....Hoppas att du tar hand om dig. Många kramar

2010-12-02 @ 09:26:15
Postat av: Hanna

Tack :) Gud så skönt att slappna av med familjen, det kan du behöva efter allt du gått igenom! Ha det så bra! Kram på dig gumman <3

2010-12-02 @ 09:55:56
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Alexandra

Jag började läsa din blogg för ett par veckor sen och jag tycker du verkar vara en sån himla mysig tjej :) Vila ut dig ordentliget nu, jag tänker på dig! Styrke krama<3

2010-12-02 @ 10:06:44
URL: http://mylittlesunshine.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tack så mycket Sophie!

2010-12-06 @ 13:17:20
URL: http://nataliesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0