Det saknas något..

En hel del av julklapparna är nu klara och det är bara några få kvar. Men det känns som att julkänslan har försvunnit. Eller är det bara jag som blivit äldre? Det var ju lucia igår, men inte var det någon skillnad mot alla andra måndagar. Inte för min del åtminstone. Det blir ju skillnad sen när (och om) man får egna barn, men det är så tråkigt att det inte är samma sak som vuxen. Jag älskar julen, allt som har med julen att göra! Men det är inte samma sak som när man var barn. Lite tråkigt, och sen blir det ju vad man gör det till. Men trots pyntet, julklapparna, lucia, julmaten, julmusiken, jul på liseberg så blir det inte samma sak som när man var barn. Håller ni inte med?


(bild lånad från google)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallå, jag håller med dig helt och hållet. Att se barnens förväntansfulla miner och åh vad jag har en enorm barnlängtan just nu! kram

2010-12-14 @ 22:34:59
URL: http://mylittlesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0