Baka är inte riktigt min grej

Imorse gick jag upp halv 7 då jag inte kunde somna om. Jag har sovit dåligt de senaste dagarna, inget roligt alls. Så iallafall gick jag upp och satte igång och bakade lite lussebullar. Det gick väl lite sisådär. Jag är grym på matlagning, ego men sant :) Bakning å andra sidan, är jag urusel på! så även denna gången. Jag gjorde två satser, ena med saffran och ena utan. De med saffran blev bra, de andra fick jag kassta. Först jäste inte degen men jag tänkte jag försöker ändå, men shi fick jag. Men jag lär av mina misstag så det är bara att fortsätta försöka, för den dagen jag får barn vill jag kunna baka som min mamma gjorde när jag var liten..


Haha dem ser så roliga ut, jag är verkligen värdelös på att baka! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej! Jajjemen, jag jobbar den 23e december. Mellan 14 och 30:30 eller något sådant. På Glassikern =) Hoppas verkligen att ni kommer förbi! Det hade varit superroligt! Är allt bra? Kram på dig!

2010-12-18 @ 10:36:34
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Alexandra

Hallå, Är allt bra med dig sophie? :) Vi har bara börjat prata om barn än så länge men jag vill så himla gärna. Jag vet inte om ekonomin kommer klara en bebis just nu tyvärr :( kram

2010-12-21 @ 20:40:59
URL: http://mylittlesunshine.blogg.se/
Postat av: en kärlekssaga - en annorlunda blogg om unga föräldrar.

Vad roligt att ni ska träffas, Hanna är en fantastisk människa som jag tycker jättemycket om! =) Kram och god jul till dig också! =)

2010-12-22 @ 11:32:15
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej :) har tyvärr blivit ändrade planer, så jag jobbar inte idag :( men ska till Liseberg en sväng iaf, kanske ses vi då :) är hemskt ledsen att det blev såhär, och att jag inte sagt något förrän nu. Har varit så mycket sedan jag fick reda på det i torsdags :( puss <3

2010-12-23 @ 11:16:12
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0