Velig?

Nyvaken ligger jag här och kan inte bestämma mig, vill jag eller vill jag inte ha barn just nu? Självklart vill jag bli gravid och få föda en liten frisk bebis till världen, men samtidigt vill jag vänta liiite till, tills jag lyckats spara ihop mer pengar. Och resa, jag vill så gärna ha semester i thailand 2 veckor då jag jobbat 6dagars veckor i snart 2 månader. Och jag vill inte åka utomlands om jag är gravid. Men jag vill så gärna få det där plusset på stickan.
Gah! Ibland retar jag gallfeber på mig själv! Men skulle min mens inte dykt upp inom 4 veckor så är det ju dags för ett test och jag kan inte bärga mig! (lika bra att vänta så länge då min mens är oregelbunden)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan man inte nöja sig med att vilja både och ? Jag menar att, när du blir gravid... så kommer du gå igenom samma "oh-shit-vill-jag-verkligen-detta"-fas som alla andra. Så fram tills dess kan du väl planera in de saker du vill göra, fortsätt med ditt liv som det ser ut och försök att skaffa barn. Blir det inget så har du ett liv som rullar på i alla fall och blir det något så lovar jag att du blir både panikslagen och överlycklig på samma gång. Och man kan visst åka utomlands när man är gravid, eller så kan man vänta tills man fött barnet och åka utomlands med hela lilla familjen :)

2010-08-16 @ 12:13:00
URL: http://melanye.blogg.se/
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR.

tack så mkt, vad kul att du tycker det!=) varför inte blandade lite olika stilar i er inredning, det är ju coolt med kontraster!=)

2010-08-16 @ 22:45:11
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: 19 år och nybliven mamma

Förstår din längtan till barn , vad tråkigt att det inte går för sig, men hoppas hoppas ni får ett plus någondag! Livet är långt :)

2010-08-16 @ 23:32:35
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0