Varannan dag sex

Sitter och läser på en massa hemsidor medans sambon sover. Och det jag kan konstatera är att jag måste sluta stressa! Och att vi ska börja ha sex minst varannan dag. Då jag har mått dåligt psykiskt ett par veckor nu så har det inte blivit alltför ofta om man säger så. Men det där går upp och ner, humöret alltså. Jag har nu ca 3 månader kvar på mitt arbete, sen kommer jag bli mig själv igen. Under tiden ska jag börja träna från och med imorgon, lägga om min kost, och helt enkelt börja rå om mig själv. Det är slutläst på hemsidor som har med graviditiet att göra. Det är för min egen skull. Jag måste försöka sysselsätta mig på något vis så jag inte tänker på det. Inte så som jag gör nu. För det kommer inte hända något innan jag verkligen kan släppa det. Nu ska jag till kvinnokliniken på torsdag, jag vet inte vad jag förväntar mig eller vad dem kommer göra eller säga, men det är ett steg på vägen. Och jag ska göra allt jag kan för att ta allt dem säger med ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0