Väntan..

Nu ska vi se då, min mens är beräknad någon gång mellan söndag-tisdag. Har den inte kommit på onsdag så börjar det bli dags för ett gravtest igen. Jag hade ju ägglossning för 14 dagar sedan, fick urinvägsinfektion och svampinfektion (som min bästa vän M fick när hon hade ägglossning och fick reda på att hon var gravid) Så det är klart, jag hoppas ju att anledningen till att jag fick det beror på att det faktiskt hände något vid ägglossningen. Klart jag hoppas, klart jag önskar. Men oddsen talar ju inte för direkt. Det återstår att se, återstår att vänta. Den här väntan är det jobbigaste. Jag vill bara sluta mitt jobb och börja plugga så jag har massa annat att tänka på, så jag slipper plåga mig själv så här. Dessutom vill jag verkligen bli gravid innan julafton så jag kan berätta den goda nyheten för mina morföräldrar att dem ska få ett barnbarnsbarn :) Kanske orkar dem härda ut ett tag till då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0