Tröttheten måste försvinna

Då är det dags att jobba igen, och det tar emot idag. Trots att jag sovit 9 timmar så är jag trött. Alltid trött. Det känns liksom aldrig som att jag vaknar riktigt. Jag och sambon ska åka ut idag och titta på hörlurar till min mp3 så jag kan börja med mina promenader igen. Motion, lägga om maten och se till att jag mår bra för övrigt kanske hjälper mig på vägen att få känna mig pigg igen? Jag är riktigt trött, på att känna mig konstant trött och hängig. Det är dags att göra något åt det. Och snart, när jag får sålt min bil så ska jag ta mig en välbehövlig semester utomlands. 2 veckor, jag förtjänar och behöver det nu mer än någonsin. Och Vi behöver det. Vi behöver få bara att fokusera på oss, inte behöva diska, städa, tvätta eller tänka på något annat än att bara njuta av varandra och tiden vi har tillsammans utan förpliktelser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0