Träna var det ja ^^

Jodå att träna är verkligen bra för psyket. Jag mådde så bra när jag gick ut från gymmet, trots att det bara blev löpning på band 25 minuter och 10 minuter på roddmaskinen. Jag var nämligen Död, med stort D, efter roddmaskinen! Och vänta på boxningen i 1,5 timma till utan att göra något verkade ganska dumt och eftersom mina armar var spaghetti redan och mina lungor hade fått nog av kondition så begav jag mig hemmåt. Men det är ju så, har man inte tränat på 3 år och dessutom varit rökare så får man ta ett steg i taget. Jag tog mig ju faktiskt dit (ensam dessutom då E är sjuk), jag gick upp på löpbandet trots att det tog mig typ 2 minuter att fatta hur man starta det, och jag gav mig på roddmaskinen trots att jag vet hur dålig kondis jag har. Så jag är stolt över mig själv! Och det ska jag vara! Imorgon efter jobbet så ska jag göra allt i min makt för att ta mig ut i spåret som vi faktiskt har endast 3 minuter härifrån och försöka springa så mycket jag orkar. Så jag slipper gå tillbaka till gymmet med svansen mellan bena och stå och flåsa som en elefant som har fått stopp i snabeln bredvid atleterna. Små steg leder till större steg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0