Tacksam

Okej att jag inte trivs på mitt jobb, men idag är jag riktigt tacksam mot mina arbetskamrater som visade förståelse för mig när jag bröt ihop efter mitt telefonsamtal med mamsen. Morfar har åkt in akut med ambulans, igen! Jag klarade inte av att hålla emot tårarna den här gången, och mina arbetskamrater sa till mig att åk du hem, man vet aldrig och du kommer bara ångra dig om du inte åker. Men min chef förvånade mig allra mest. För första gången så visade han att han också är mänsklig. Han visade total förståelse varför jag ville åka och han sa till mig att åk du bara, vi löser allt här. Jag vart chockad!

Så nu har jag packat, ska packa med datorn också. Sen åker jag ner till trollhättan och ska hälsa på morfar lilla.. Hoppas bara att det inte är slutet. Han fyller 80 år den 9e oktober och jag har bestämt att han ska överleva sin 80 års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0