tack!

Först av allt måste jag tacka för alla stöttande kommentarer jag får, det betyder jättemycket för mig :) Lite därför jag skaffade en blogg också, för att dela med mig av den tunga bördan, för att finna andra i samma situation och få stöd från andra. Tack!

Sen håller jag med M, man ska inte läsa på familjeliv.se trådar! Jag ahr hittat trådar där folk har försökt i 5-10 år, där det finns folk som börjat med läkemedel, Ivf, ältest, akupunktur, you name it. Och det är inget roligt att läsa då jag absolut inte vill hamna i den situation. För även fast vi bara försökt i 1 år snart så känns det bra mycket längre. Bra mycket tuffare och bra mycket jobbigare. Jag blir bara nedstämd av att läsa det. Så jag håller mig borta från trådarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0