Släppa ut mina aggresioner

Inte ens när jag är i min hemstad för att vara nära min morfar, så kan jag sluta tänka på barn. Jag önskar så att jag vore gravid. Jag försöker verkligen att sluta tänka på det. Jag gör verkligen mitt bästa! Men det är så svårt vissa dagar. Och självklart slutar jag inte läsa bloggar eller olika familjesidor som handlar om just graviditet och barn osv. Jag försöker hålla mig undan det men det är inte lätt! *tar ett djupt andetag*

En promenad kanske skulle göra mig gott? Få skingra tankarna lite... På måndag ska jag börja träna på gym, och jag funderar på att gå på ett kickboxing pass och få ut lite aggressioner. Kanske rentav lätta lite på tankarna och känslorna genom att slå ut dem? Det ska iallafall bli riktigt skönt, till och med sambon överväger att följa med och börja. Det skulle vara helt underbart om vi kunde börja träna tillsammans. Lägga om kosten och göra allting tillsammans. Då får jag ju något annat att fokusera på, just min kropp och hälsa. Och vem vet, det kanske underlättar för oss att bli gravida då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0