Skrattar mig själv i ansiktet :p

Haha nu är jag så där velig igen, men om jag inte skulle ta mig in på socionomprogrammet så hoppas jag att jag kommer in som personalvetare. Det skulle också vara intressant. Fan att jag aldrig kan bestämma mig om någonting! Men enligt prognoser så verkar det som att det kommer vara brist på arbete 2014 för socionomer och en balans för personalvetare, så det är där jag blir kluven. För det skulle vara lika roligt båda två, men problemet är vilket ger mig ett jobb efter studierna? Det lutar mest åt personalvetare faktiskt, kortare studietid, högre inkomst och större chans till jobb. Måste nog ta mig en rejäl funderare och snart, samt ringa min vän M och diskutera ;P

Kommentarer
Postat av: M

Velmaja. Jag tycker socionomprogrammet i första hand. Men ring mig ikväll. Om inte svarar så sitter jag kanske i bilen men jag ringer upp när jag kan :D

2010-08-19 @ 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0