pest natt!

Vilken natt det har varit. Fick lite svidningar igår kväll runt halv 10 tiden och efter det så fick jag springa på toaletten typ 150 000 gånger! Och det sved och det gjorde ont och jag ville bara dö! Jag ringde runt lite medans jag satt på toaletten och bet ihop och klämde ut så många droppar jag bara kunde, och fick till slut tag i bästa vännen M som åkte hit med citronsaft och en värmekudde. Min ängel♥

Så inatt har jag sprungit fram och tillbaka X antal gånger på toaletten och bävat för varje gång. För jag vet att det kommer göra mer ont än när jag bara ligger i sängen och kniper för livet. Ringde sjukvårdsrådgivningen men jourmottagningen var stängd och akuten tar inte emot urinvägsinfektions fall! Tack för den, sov gott inatt du. En annan fick inte somna förrän runt 2 och det var av ren utmattning, vaknade vid 3, kissade, tog en ibumetin till och försökte somna. Vaknade halv 5 gick upp gjorde samma procedur och sen vid 7 vaknade jag och åkte till vårdcentralen där det blev konstaterat att jag har både urinvägsinfektion och svamp, ph värdet låg på 7! Ja så det är inte konstigt att det sved hela tiden, och inte bara när jag kissa. Så blev sjukskriven idag, och har nu fått feber pga av penicillinet antagligen så blir hemma imorgon också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0