När när när?

Min bästa vän M var på ultraljud igår och fick se sitt barn på skärmen. Och oj vad glad jag är för hennes skull! Hon har varit så orolig att barnet ska ha varit dött. Men h*n lever där inne och jag är så lättad för henne, för hon förtjänar verkligen det! Samtidigt får det mig att bli lite ledsen, när ska det bli vår tur? När ska jag och sambon få se vårat första barn på den där skärmen? När ska jag få ta med mig första kortet på vårat barn i min mage och visa det för min mamma och pappa? När är det vår tur?

För varje dag som går nu, varenda sak som händer med min kropp så som gaser, kissnödig på nätter och morgnar, flytningar och magont tex, så är det en strima av hopp om att jag är gravid.. Jag får stå ut till på måndag(då är jag klar med penicillin kuren), längre orkar jag inte vänta. Egentligen borde jag vänta och se om mensen kommer om ca 2 veckor, men jag vet inte om jag orkar vänta tills dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0