Mensen regelbunden?

Mensen kom igår. Suck. Men jag hade väl egentligen inte väntat mig något annat. Det positiva är att det är andra gången i rad som den kommer regelbundet! Så nu har antagligen min mens blivit mer regelbunden. Det är något jag får ta upp på torsdag, men är det så (det märker jag ju om 1 månad igen) så är det ju faktiskt något positivt! Då kan jag tänka positivt om en sak, vilket kanske bidrar till att jag blir mer positiv om andra saker och försöker blicka framåt. Snart, inom en snar framtid så ska jag må bra igen. Jag ska bli mig själv innan julafton. Det låter som en lång tid, men jag hoppas tiden går snabbt. Det måste den, för min skull måste den det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0