Måste sluta läsa på internet

Jag surfar en hel del på mammasidor, graviditetssidor osv så snubblar man ofta in på sånt man egentligen inte borde. Och det gjorde jag idag, nämligen om det här med svampinfektioner vid graviditet. Eftersom jag inte haft det förut, och alla andra symtom jag haft de senaste dagarna(tack vare min bästa vän M som lyckats sätta griller i huvudet på mig:P), så verkar det mer eller mindre som om att jag är gravid. Enligt min vän M så är jag det, trots att testet jag gjorde igår visade negativt ^^ Men att man KAN få rikligare flytningar och svamp i tidigt skede av graviditeten gör att jag hoppas ännu mer nu. Jag ska vänta till nästa vecka och testa mig igen. Då har jag slutat med antibiotikan och kan då få ett korrekt svar. Så jag och M kan sluta få mig hoppas på något som inte finns där..


Kommentarer
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR.

ja, man blir alldeles varm. hoppas du snart mår bättre och att du får ditt plus =) kram!

2010-08-17 @ 20:42:11
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Sandra - blivande mamma i Mars 2011

Håller tummarna att ni får erat plus snart! När har du bim?

2010-08-18 @ 12:02:30
URL: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0