Magkänslan

Jag har alltid lyssnat på magkänslan och just nu säger den mig att det där viktiga samtalet inte kommer. Så mitt liv kommer fortsätta snurra precis som ett hamstehjul. För ett tag till åtminstone, för jag ger inte upp. Jag ska se till att det där samtalet kommer, oavsett om det kommer därifrån eller någon annanstans. Ska mitt liv förändras så jag kan må bra igen, vilket kommer bidra till att vårat liv blir 100% bra igen så måste det helt enkelt ske. Jag får inte ge upp. Inte nu, aldrig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej lilla vän! Jag förstår din sorg över barnlöshet. Jag fick missfall för ett halvår sedan men är gravid nu igen. Jag pratar gärna det kan vara tungt att bära på saker själv. Många systerkramar

2010-08-15 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0