lurar mig själv

Nepp, gravid tankarna har inte släppt än. Dem blir bara värre. Jag ser och känner massa graviditetstecken just nu. Svullen mage, gaser i magen, brösten känns större, kissenödig ofta, illamående, trötthet, molande känsla "under magen" och ibland hugger det till "under magen".. Och sen att jag fick uringvägsinfektion och svampinfektion i måndags gör mig ännu mer osäker! Det är tydligen ganska vanligt i v.8 (som jag har räknat ut att jag borde vara i om jag nu skulle vara gravid) Men jag har vart med förut, jag har haft alla gravtecken förut, och känt på mig att jag är gravid, men att testena sedan visar negativt. Kroppen (och framför allt mig själv) är bra på att lura sig själva. Önskan och längtan tar över hand ibland. Jag tror att om 2 veckor då jag ska ta ett test, så kommer det visa negativt och efter det kommer jag nog säkert lugna ner mig igen. Iallafall fram tills nästa ägglossning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0