Hur gör man?

Jag måste sluta läsa på gravid/föräldrar sidor. Allt jag ser är att jag har många gravsymtom i vecka 8, och det gör att jag bara hoppas mer. Längtar mer. Det är inte roligt längre! Allt jag vill, det enda jag vill är att få en liten bebis. Min egna lilla familj. Är det verkligen så jäkla mycket begärt? Är det så förbannat mycket begärt att jag och min älskade sambo ska få en lite bebis som vi kan älska? Gravtest imorgon bitti, visar det negativt bryter jag ihop och sen kommer jag springa till apoteket om 2 veckor och köpa 2 nya test eftersom jag kommer fortfarande intala mig att jag är gravid då vi hade sex under vad jag tror var min ägglossning för 1 vecka sedan. och hade jag ägglossning då så är jag ju uppenbarligen inte gravid nu. Hur får man alla symtom att försvinna? Hur får man sig själv att vakna upp och inse sanningen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0