hemma :)

Nu har jag och sambon varit hemma i min hemstad och hälsat på familj och vänner i 3 dagar. verkligen något som jag behövde. Fick äntligen träffa en väninna som jag inte träffat på 1,5 år då hon har flyttat utomlands och vi satt och pratade gamla minnen om allt roligt vi gjort. Världens bästa minnen, for life! Jag behövde verkligen komma hem och bara få vara ett par dagar. Jobbet tar all min tid och energi så det blir inte mycket ork över till annat. Man kan nog säga att jag är på väg in i väggen, jag har ingen som helst ork till något! Och det värsta är att det går ut över min älskade sambo då jag är irriterad, trött och grinig. Men det är inte hans fel, inte någonstans. Men det är tyvärr han som vår ta smällen när jag är på dåligt humör. Men förhoppningsvis så kommer vi ha råd att åka utomlands snart, väldigt snart hoppas jag. Två veckor obetald semester men va fan, jag orkar inte mera! Vi får helt enkelt spara och snåla så kommer vi kunna åka snart. Inte många kronor till som behövs för att vi ska klara av att betala räkningar trots att vi inte arbetar under dessa 2 veckor. Men det är sådant som man behöver göra för att ha något att se fram emot, så dagarna på jobbet blir uthärdliga. Annars skulle jag inte palla, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0