Eye of the tiger, nananana.. :)

Yes! Nu har jag tagit det stora steget. Jag har signat upp för 1 år på ett gym. Det finns också gruppträning som pilates, kickboxing och zumba. Nu ska jag bli starkare, snyggare och smalare. Det kan nog göra mig gott att få träna och ta ut mina frustrationer på träning! Jag har mått så psykiskt dåligt under sommaren på grund av mitt jobb och självklart faktorn att det står stilla på barnfronten. Och det skulle verkligen behövas ett kickboxing pass för att få ut alla aggressioner samtidigt som jag får bort massa fett. Det skadar heller inte att träna om jag skulle bli gravid i framtiden då det bara hjälper till vid förlossningen säger dem juh. På måndag drar det igång på riktigt. Men jag funderar på om jag ska dra med Elin imorgon redan för jag är måttlig sugen på att börja mitt nya liv :)
Tänk att få kondition tillbaka. Att kunna röra på sig utan att huvudet ska explodera av det höga blodtrycket, att få se lite muskler ploppa upp här och där, en platt mage, fast rumpa och det viktigaste Må Bra! Jag har varit så trött i flera månader nu, känns som att jag gått i en dvala. Men nu ska det bli ändring på det med träning och rätt kost så ska jag bli en ny människa :)

uppdat: nej detta ska inte bli någon träningsblogg, bloggen är till för att skriva av mig under de dagar då jag känner mig nere, om det händer något positivt, något negativt, om jag mår bra och ja ni förstår nog. Det är min blogg, min dagbok och mina ord. Jag mår alltid bättre av att skriva av mig. Så så är det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0