Drömmen om att bli mamma

Jag har sedan jag var 13 år gammal drömt om ett riktigt svensson liv. Villa, barn, hund och volvo. Min första lillebror kom till världen för 10 år sedan och jag satt ofta barnvakt, fick lära mig riktigt tidigt att byta blöja, göra välling, ge alvedon vid feber och tandvärk, gå upp tidigt på morgonen och titta på teletubbies och byggare bob, jag visste också när jag skulle ge nappen, ge honom barnmat. Alltså sammanfattningsvis har jag varit som en extra mamma emellanåt, och detta har gjort mig till den jag är idag. Det är anledningen till att jag så gärna vill ha en liten bebis. Jag vet att jag skulle bli en super mamma. Den bästa mamman ever! När ska jag få visa det? När ska jag få känna den lyckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0