Dröm blir verklighet

Idag, vill jag så gärna bara få vara gravid. Jag kan låtsas hela dagen. Bara så jag får känna på. Jag orkar inte mera. Jag behöver seriöst hjälp. Nu ska jag till kvinnokliniken den 2a september så får vi väl se vad dem säger. Jag vet att den dagen jag gör sista dagen på jobbet, och skolan drar igång i januari, så kommer det säga Pang! Wips så är jag gravid.(önsketänkande bara, det är något fel på någon av oss så vi kommer inte få några barn). Jag orkar inte kämpa längre. Nu ska jag försöka slappna av, inte tänka mer på det, inga mer tester, börja träna, sluta på det där jobbet 22a december(om jag får min sem), och sen börjar skolan. Innan dess ska jag se till att ha massa planerat på schemat. Så jag har fullt upp hela tiden så jag inte hinner tänka på det. Undvika att prata om det med min bästa vän M, trots att det är skönt att prata med henne. Men ibland är det bara jobbigt, som idag! KOmmer jag få min största dröm att gå i uppfyllelse? Barn, villa och volvo. En riktigt svensson familj. Det har jag drömt om sen jag lekte med barbiedockor. Kommer min dröm någonsin att bli verklighet?


Kommentarer
Postat av: M

Klart att din dröm kommer bli verklighet. Det är jag alldeles övertygad om ! Håll mig uppdaterad om hur det går den 2:e och vad de säger. Du ska nog lista ut vad problemet är. Om det är något problem vill säga :) Kram

2010-08-25 @ 09:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0