Bli mig själv igen

Jag väntar på ett speciellt samtal varje dag. Jag väntar och väntar. Väntan gör ont just nu, varför kan dem inte bara ringa? Det där speciella samtalet kan faktiskt vända runt på hela mitt liv. Jag kanske kan bli mitt gamla jag igen. Den glada, sociala och positiva tjej jag en gång var. Jag är så trött på att vara trött, ha ett humör som en bergodalbana, att vara ledsen ofta och förstås väldigt trött på att känna att jag inte vill träffa någon. Jag har alltid varit den glada, positiva skrattglada människan som alla ville vara med just för att jag hade en sådan positiv energi. Om det finns någon högre makt där uppe, snälla se till att just det där speciella samtalet kommer, SNART!
Under tiden håller jag alla tummar och tår och försöker hålla modet uppe ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0