2års dagen♥

Idag firar jag och sambon 2 år tillsammans. 2 år har bara rusat förbi! Och jag trodde han hade glömt bort det, eller inte hade en aning om det alls då han inte har sagt ett ord om det plus att han skulle jobba över till sent ikväll runt 11! Shysst, tack för den då tänkte jag. Så då tänkte jag att nu ska jag ge han dåligt samvete för att han glömmer bort en så betydelsefull dag genom att lägga ett paket och ett litet brev till han tills ikväll när han kommer hem och jag somnat, men när jag kom hem från jobbet runt halv 7 tiden, öppnade jag dörren klev in och vad står det på hallbyrån om inte världens största finaste bukett?! Han kom ihåg! Han ansträngde sig! Han överrumplade mig totalt! Min älskade fina sambo, han har åkt hem innan jag slutade jobbet, ställt blommorna i en vas och lagt i blommorna tillsammans med ett så vackert kort "Till kvinnan i mitt liv" stod det på det. Min underbara fästman, guud vad jag Älskar den mannen! ♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0