Välkommen till min nya blogg!

Det snurrar runt många tankar, känslor och önskningar om att jag och min sambo vill att jag ska bli gravid. Vi vill ha ett litet kärleksknyte, något som för alltid kommer att binda ihop oss två. Och ibland gör det ont, för jävla ont i hela mig när barn tankarna dyker upp. Jag har oregelbunden mens vilket gör det svårt för oss att bli med barn, för att vi ska vara säkra på att det kan bli ett barn så skulle vi nog behöva "mysa" varje dag i typ 2 månader i sträck, och come on, vem orkar det? Men allt som tiden går (slutade med ppiller i oktober) såblir jag mer och mer orolig för att det kanske är något fel på mig? Eller kanske till och med min sambo? Jag är skitorolig för att jag kanske har klamydia kvar sen mitt ex för 2 år sen var otrogen och smittade mig (jag är hypokondiker så så är nog inte läget) jag är orolig att min sambos drickande på helgerna försämrar chanserna (han dricker oftast några öl eller groggar på fredagen när han kommer hem från jobbet så det är ju inget allvarligt egentligen) det kanske beror på att vi rökar (vi försöker sluta nu båda två) eller så är det helt enkelt på grund av att jag är drabbad av den här jädrans oregelbundna mensen, vilket jag tror bidrar till att jag inte har någon ägglosning.. Men vi ger inte upp, aldrig! Någon gång måste vi träffa rätt och få det som vi längtar efter så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0