Nu får det hända snart..

Gjorde ett gravtest imorse, då jag mått lite illa de senaste dagarna, känt mig trött och hängig i ett par veckor.. Men det var negativt, som jag misstänkte. Men jag ville vara säker. Och nu är jag det. Men självklart blir jag ledsen och besviken. Vill så jättegärna bli mamma men det händer ingenting. Det har snart gått 1 halvår, bara någon vecka kvar.. Men med oregelbunden mens så vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Jag har försökt få tag i en j*vla barnmorska i över en vecka nu men finns aldrig lediga telefontider! Jag vill veta om man har regelbunden ägglossning trots att man har en oregelbunden mens. Då är ju chanserna lika stora fortfarande, annars är det ju verkligen kört för våran del. Då kommer vi få ha sex VARJE DAG i 3 månader, och come on, vem orkar och kan det!? Men någonting måste vi ju göra. Det här håller inte. Jag vill ha barn, och det är snart! Innan massa dumma tankar dyker upp i huvudet om att jag inte kan få barn, eller att sambon inte kan få barn eller nåt liknande.. Fy vad jobbigt det känns ibland :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0