Mystime

Rökfri och pigg vaknade jag för en stund sen, kan till och med dricka kaffe utan att bli galen! När jag dricker kaffe så tänker ju jag kaffe+cigg=underbart! Men det har faktiskt gått bra ändå :) Och idag ska vi mysa, jag och min sambo. Vi ska försöka mysa ända till på söndag bara för att vara på den säkra sidan. Och blir jag inte gravid så tänker jag söka en barnmorska, åtminstone för att få prata med en. Vad och hur vi ska kunna gå vidare, och vad vi ska tänka på osv. Blev inga ÄLtest, har inte hunnit då jag har jobbat massa dennaveckan och ska även hoppa in idag på min lediga dag. Men det ger pengar och kanske kan jag till och med spara undan lite denna månaden för vårat lilla knyte som förhoppningsvis kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0