Håller tummarna

Har inte haft tid att införskaffa ÄLtest, då jag jobbat långa sena dagar, men jag och sambon har myst på och vi fortsätter ett par dagar till ;) Och nu när jag varit rökfri 4 dagar (ja det känns helt otroligt!) så håller jag tummarna för att det kanske underlättar litegranna! Men som sagt, jag vet ju inte om jag har ägglossning. Jag chansar bara. Vi får kanske försöka mysa lite varje dag i ett par veckor.. Jag måste ha tag i en barnmorska men det är ju f*n omöjligt att få en tid! Ska försöka febrilt på måndag, annars tar jag f*n cykeln till barnmorskan på tisdag morgon och går inte förrän jag fått prata med en barnmorska! Men jag hoppas ju på att jag har ägglossning imorgon som alla tester på internet visar att jag borde ha. Som sagt, jag har ju oregelbunden mens och jag vet fortfarande inte hur det ligger till med ägglossningen osv. Men vi håller tummarna och väntar och ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0